Veel gestelde vragen

Op basis van dagelijks contact met onze klanten hebben we deze FAQ-pagina gemaakt om je de antwoorden op de meest gestelde vragen over onze webshop , customer service en producten te geven.

 

 

Danish Skin Care en onze producten

 

Wie is Danish Skin Care?

Danish Skin Care is opgericht in 2011 en is eigendom van Mads Timmermann, expert in huidverzorging.

Wij zijn gefocust om je te voorzien van Hoge kwaliteit service en een geweldige klanttevredenheid en we zullen er alles aan doen om je verwachtingen te overtreffen.

Met Danish Skin Care, ben je Verzekerd van een goede samenwerking.

 

Hoe kan ik van huid vlekken afkomen

Vlekjes en acne hebben een specifieke en effectieve behandeling nodig. Maar wanneer je de oplossing kent zal je huid weer mooi en gezond zijn, zonder vlekken en acne.

Ontvang de Danish Acne Cure hier, en wij leren je hoe je van je acne kunt afkomen!

 

Kan ik een Kado kaart kopen via de webshop?

Natuurlijk kan dat!

Bestel de Danish Skin Care kado kaart hier

 


 

Online winkelen en betalen

 

Zijn de prijzen op DanishSkinCare.nl inclulsief btw?

Ja, alle prijzen op DanishSkinCare.com zijn inclusief Danish VAT (25%).

 

welke betaal methodes zijn er?

Wij accepteren de volgende betaal methodes:
Ideal, Mistercash, Visa, American Express, MasterCard.

Je kunt ook betalen met Paypal.

 

Wanneer wordt het geld afgeschreven?

We halen het geld van je rekening wanneer de producten zijn verzonden.

 

Wanneer ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Deze ontvang je automatisch na het plaatsen van je bestellen.

 

Ik heb geen bevestiging ontvangen. Waarom niet?

Unfortunately, it can happen that an email from us ends up in your spam filter. We cannot be 100% sure that this will not happen, and we get no notification if it does happen.

Therefore, please check your spam filter before you contact us regarding your order confirmation. If your order confirmation is not in your spam filter, it is very likely that you have listed your email address incorrectly. If so, please contact our Customer Service via email at info@danishskincare.com or by calling +45 30 116 116 and state your name, address, and email address. Then we will make sure to correct your email address in your order and re-send your order confirmation.

 


 

Beveiliging

 

Is het veilig om online te bestellen?

Ja, onze betaalomgeving is Beveiligd en verborgen wanneer je betaling wordt behandeld. Dit betekend dat alle informatie zoals creditcard informatie of Ideal gegevens, niet door ons kunnen worden gezien. Dit gaat door de beveiligde betaal omgeving van Mollie payments.

Wij ontvangen geen bank informatie, wij ontvangen enkel een bericht van een geslaagde betaling. Dit betekend dat we nooit meer geld kunnen afschrijven dan waar jij toestemming voor geeft.

We gaan met jouw informatie zeer zorgvuldig om, deze zal alleen gebruikt worden door Danish Skin Care en zal nooit gedeeld worden met anderen.

 


 

Verzending

 

Wat is de levertijd?

Bestellingen die geplaatst worden voor 12.00 (GTM+1) worden doorgaans dezelfde dag verzonden. De bestelling wordt binnen Europa normaal gesproken binnen 1-10 werkdagen geleverd.

 

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven de €140 EURO worden gratis verzonden.
Bij kleinere bestellingen wordt er €6 EURO in rekening gebracht.

 

Wat gebeurd er wanneer ik niet thuis ben?

Als je niet thuis bent terwijl je pakketje wordt bezorgt ontvang je een kaartje met het pakket nummer, je kunt het pakket vervolgens bij je locale postkantoor of afhaal locatie ophalen.

Vergeet niet je pakket op te halen wanneer je niet thuis was wanneer het werd bezorgd.

Wanneer je het pakket niet optijd ophaal wordt het terug gestuurd naar ons kantoor in Denemarken.

Wanneer we het pakket ontvangen, zonder dat we wat van je hebben gehoord zullen we contact met je opnemen om te kijken hoe we het product het beste bij jou kunnen bezorgen.

 

Ik heb mijn pakket niet ontvangen - wat doe ik nu?

Je kunt onze klanten service bellen op: +45 30 116 116 doordeweeks van 10.00 tot 16.00 (vrijdag van 10.00 tot 14.00) GTM+1, Of je kunt een email versturen naar info@danishskincare.nl. Dan zorgen wij ervoor dat we erachter komen wat er is gebeurd met je bestelling.

 

Ik heb niet alle producten ontvangen die ik heb besteld - wat moet ik doen?

We doen er alles aan om geen fouten te maken in onze leveringen, maar helaas kunnen we niet 100% onszelf te beschermen tegen fouten bij de behandeling van uw bestelling.

We maken gebruik van moderne technologie, maar mensenhanden zijn nog steeds betrokken bij de behandeling van uw bestelling, en zoals je weet , mensen maken fouten. Als de producten die je ontvangt niet is wat je besteld, laat het ons weten direct na ontvangst van je pakket, dan zullen we de fout corrigeren.

Als je niet alles hebt ontvangen of als je het verkeerde product hebt ontvangen, kun je contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail: info@danishskincare.nl of per telefoon: +45 30 116 116.

Laat ons weten welk product(en) je nog niet hebt ontvangen en welk product(en) die je teveel hebt ontvangen (als dat het geval is), dan zullen we een oplossing vinden. Wanneer je met ons contact opneem, gelieve je ordernummer te vermelden; dat zal nuttig zijn .

 

Kan ik het naar het buitenland laten verzenden?

Natuurlijk, wij verzenden naar bijna alle landen op de wereld. Vermeld het adres in je bestelling en het komt in orde..

Wanneer je vragen hebt over internationale verzendingen kun je contact opnemen met onze klanten service info@danishskincare.nl or phone: +45 30 116 116.

 

Is het mogelijk mijn bestelling op te halen op jullie kantoor?

Helaas, niet. Maar we versturen onze producten over de hele wereld.

 


 

Kwaliteit en retour policy

 

Wat moet ik doen als het product is beschadigd tijdens de verzending?

Danish Skin Care gebruikt altijd gerenommeerde vrachtvervoerders, voor hen is een goede levering hun werk, maar soms kan je pakket beschadigd raken terwijl onderweg naar je is.

Wanneer je direct ziet dat het pakket is beschadigd, dan kan je het pakket aan de deur weigeren. Het pakket wordt dan terug naar ons gestuurd en we zullen je een nieuw pakket opsturen.

Wanneer het mogelijk is, laat het direct weten aan info@danishskincare.nl of bel ons: +45 30 116 116, zodat we het probleem direct kunnen oplossen.

Wanneer je het probleem pas ziet wanneer je het pakket heb geopend neem dan ook direct contact op met: info@danishskincare.nl of per telefoon: +45 30 116 116. we zullen het probleem zo snel mogelijk oplossen.

 

Ik wil de aankoop van een product dat ik kreeg terug sturen. kan ik mijn geld terug krijgen?

Danish Skin Care biedt een 14-dagen retour policy. Bel ons +45 30 116 116 of stuur ons een email email: info@danishskincare.nl.

 


 

Gebruik onze website

 

Ik wil mij in of uitschrijven op de nieuwsbrief. Hoe doe ik dat?

Je kunt je HIER inschrijven op de nieuwsbrief

In elke email die je van ons ontvangt heb je onderaan de email de mogelijkheid om je uit te schrijven van de nieuwsbrief.

Veilig betalen bij Danish Skin Care

Snelle wereldwijde verzending.
Geproduceerd in Denmarken.
90-dagen return policy.
Meer dan 1.075 positief reviews.

Help / FAQ
Ane Katrines Vej 20, DK-2000 Frederiksberg
info@danishskincare.nl, +45 30 116 116
Terms/Cookies/Privacy Policy/Disclaimer